.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیم فوتبال استقلال مغلوب داماش شد

تیم فوتبال استقلال با شکست مقابل داماش قهرمانی نیم‌فصل را از دست داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی دیدار تیم‌های داماش و استقلال از هفته هفدهم لیگ برتر و در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول ساعت 15:15 در ورزشگاه عضدی با حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد و در نهایت تیم داماش با یک گل استقلال را شکست داد.


در دیدار امروز که به علت تغییر زمان بازی با حرف و حدیث فراوانی و عکس العمل های متفاوت روبرو شده بود  ، تیم داماش گیلان در بازی ای هجومی عصر و در حضور15 هزار تماشاگر ورزشگاه شهید عضدی رشت با گل دقیقه84 بوبک کبه برابر آبی پوشان پایتخت به برتری رسید و استقلالی ها را از کسب عنوان قهرمانی نیم فصل بازداشت .

شاگردان حمید درخشان امروز بارها تا آستانه باز کردن دروازه مهمان آبی پوش تهرانی خود پیش رفتند اما سیدمهدی رحمتی دروازه بان آماده این روزهای فوتبال ایران بارها مانع از بازشدن دروازه اش شد.
در این بازی که قضاوت آن را محسن ترکی با کمک های بهرام کیانی ومهدی عالیقدر برعهده داشت، ساموئل از تیم استقلال در دقیقه 18 کارت زرد و با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 40 بازی از زمین مسابقه اخراج شد.
سیدامین منوچهری در دقیقه 44 ،خسرو حیدری در دقیقه 45 وجواد نیکونام در دقیقه 47 از استقلال و مصطفی حاجتی در دقیقه 51 از داماش دیگر بازیکنانی بودند که در این بازی کارت زرد گرفتند.

بازیکنان داماش:

حسن رودباریان، مصطفی حاجتی،علیرضا نظیف کار، مرتضی ابراهیمی، محمد سیا (52 کوبک کوه)، ابوالفضل حاجی زاده( 58 محمد آبشک)، محمد رضا مهدوی،علیرضا جهانبخش، هادی سهرابی،حسین ابراهیمی و افشین چاووشی(90- امین متوسل زاده)

سرمربی: حمید درخشان

بازیکنان استقلال:

مهدی رحمتی،امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، علی حمودی، جی لوید ساموئل، میثم بائو(42 میثم حسینی)، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور، خسرو حیدری، آرش برهانی و امین منوچهری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.126 seconds.